»Ko je bilo zbiranje dokumentacije slovenskih potrošnikov zaključeno, vključno s pogodbenim prenosom terjatev zainteresiranih potrošnikov na družbo Financialright, je bila zaključena tudi vloga ZPS-ja kot organizatorja kampanje PreVWara.«
»Vsebinsko odločanje zahtevka slovenskih potrošnikov na nemškem sodišču se po več kot šestih letih ni zgodilo, zato ne preseneča odločitev financerja tožbe Financialright, kot prevzemnika terjatev, da je iskal možnosti za izvensodno poravnavo.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»Opozarjamo, da Slovenija nima strategije potrošniške politike, da potrošniške organizacije niso vključene kot ključen deležnik v sprejemanje zakonodaje, ki posega v pravice potrošnikov, in da je zakon o varstvu potrošnikov samo kamenček v mozaiku urejanja položaja potrošnikov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju